Veel gestelde Vragen, FAQ

Welkom op onze FAQ-pagina!
Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen over onze werkwijze, prijzen en service.
Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan gerust contact met ons op.


1. Hoe werkt jullie reinigingsproces?
Wij werken met een professionele dieptereinigingsmethode, ook wel sproei-extractie genoemd.
Eerst inspecteren we uw meubel en behandelen we hardnekkige vlekken met gespecialiseerde vlek verwijderaars.
Vervolgens spuiten we een krachtig, maar veilig reinigingsmiddel onder druk diep in de stof.
Dit middel lost het vuil op, waarna we het samen met de vloeistof en alle vuilresten direct weer krachtig afzuigen.
Dit proces wordt indien nodig herhaald totdat het gewenste resultaat is bereikt.
Wanneer de situatie dit vereist, zetten wij ook een professionele stoomreiniger in. De hete stoom helpt om hardnekkige vlekken en nare geurtjes te bestrijden en zorgt voor een diepe ontsmetting van uw meubel.

2. Zijn jullie schoonmaakmiddelen veilig voor kinderen en huisdieren?
Absoluut.
Wij maken uitsluitend gebruik van professionele reinigingsproducten die pH-neutraal en biologisch afbreekbaar zijn.
Onze middelen zijn volledig veilig voor uw gezin en huisdieren, en laten geen schadelijke chemicaliën achter in uw meubel.

3. Hoe lang duurt het voordat mijn meubel droog is?
Dankzij onze krachtige afzuigmachines blijft er minimale restvochtigheid achter in de stof.
De droogtijd varieert afhankelijk van het meubelstuk en de ventilatie in de ruimte, maar ligt meestal tussen de 4 en 8 uur.
U kunt dit proces versnellen door goed te ventileren, bijvoorbeeld door een raam open te zetten.

4. Komen jullie ook aan huis? En wat zijn de voorrijkosten?
Ja, wij komen bij u aan huis om de reiniging uit te voeren.
Wij berekenen geen voorrijkosten in Friesland.
Voor locaties buiten Friesland maken we een afspraak over eventuele reiskosten, die vooraf duidelijk worden gecommuniceerd.


5. Hoe moet ik mij voorbereiden op de komst van PristineMeubel Reiniging?
Zorg ervoor dat het meubelstuk dat gereinigd moet worden vrij toegankelijk is. Verwijder losse spullen, kussens of andere objecten van het meubel, zodat we direct aan de slag kunnen.


6. Kan elke vlek verwijderd worden?
Hoewel we zeer succesvol zijn in het verwijderen van de meeste vlekken, is het belangrijk om realistische verwachtingen te hebben.
Oude, ingedroogde vlekken of vlekken die al behandeld zijn met ongeschikte middelen, zijn soms lastiger te verwijderen.
Tijdens onze inspectie bespreken we samen met u wat het verwachte resultaat is.


7. Hoe zit het met jullie garantie?
Wij garanderen topkwaliteit en service.
Wij hanteren dan ook een "Niet het beloofde resultaat? Geld terug"-garantie. Voordat we beginnen, spreken we af welk resultaat u kunt verwachten.
Als wij dit afgesproken resultaat niet kunnen leveren, betaalt u niet.
Zo kunt u met een gerust hart uw meubel aan ons toevertrouwen.

8. Behandelen jullie ook hardnekkige geuren en vlekken, zoals van huisdieren?
Ja, zeker.
Naast onze standaard dieptereiniging hebben wij gespecialiseerde producten in huis om diepgaande en hardnekkige geuren, zoals van urine of andere organische vervuiling, te neutraliseren.
We gebruiken een geavanceerd, enzymatisch reinigingsproduct dat de bron van de geur aanpakt en afbreekt, waardoor het meubelstuk weer volledig fris ruikt.
Dit is een standaard onderdeel van onze service bij dergelijke problemen.

 
E-mailen
Bellen